El Clúster Foodservice ha nomenat Mercè Estruga com a nova Clúster Manager, en el marc del pla estratègic presentat aquest juliol. Aquesta incorporació representa un pas endavant en la consolidació de la competitivitat del sector foodservice a Catalunya.
Amb una sòlida experiència en direcció i consultoria estratègica, tant a nivell nacional com internacional, Mercè ha ocupat càrrecs de responsabilitat a empreses com Business Strengths Engineering, Gategroup o Dufry Group. La seva visió estratègica i innovadora serà clau per impulsar projectes transformadors i generar valor per a tots els socis del Clúster.
Des del Clúster Foodservice li donem la benvinguda i encarem aquesta nova etapa amb entusiasme i compromís.
2 febrer 2026
Del 26 al 30 de gener de 2026, el Cluster Foodservice de Catalunya ha participat activament a la Missió Agrofood 2026 a la Xina, una iniciativa estratègica impulsada amb el suport d’ACCIÓ que ha permès aprofundir en els principals vectors de transformació que estan redefinint el foodservice a escala global.
28 gener 2026
Una jornada celebrada el passat 27 de gener a Vic, va posar sobre la taula l’augede models de lideratge més col·laboratius i inclusius en l’àmbit empresarial, apartir dels valors en Clau F, en un context marcat pel canvi i la complexitat
12 juny 2025
Des del Clúster Foodservice seguim impulsant iniciatives que combinen tecnologia, sostenibilitat i eficiència. Actualment, treballem en un projecte estratègic enfocat a reduir el consum d’aigua mitjançant l’aplicació de tecnologies innovadores com el machine learning i la simulació d’entorns digitals.
Buscador de continguts del clúster
Comentaris